سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی کابینت ام دی اف ارزان

قیمت کابینت ام دی اف

در این قسمت تلاش بر این است نکات مبهمی که برای شما در نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف پیش می آید را توضیح دهیم و سعی داریم چگونگی به دست آوردن متراژ و محاسبه قیمت کابینت ام دی اف را برای شما روشن کنیم .

قیمت کابینت ام دی اف قیمتی نسبتا ارزان تر از کابینت های دیگری مانند کابینت روکش چوب، کابینت های گلاس و لامی گلاس و انواع دیگر دارد. با این حال کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس همه و همه در دسته ی کابینت های ارزان قیمت و اقتصادی قرار می گیرند.

برای شروع ابتدا راجع به جنس و طرح کابینت MDF صحبت کنیم. طرح کابینت ام دی اف مانند کابینت های روکش چوب یا ممبران نمی تواند دارای طرح های  CNC  و یا کنده کاری شود.

علاوه بر این آن ها نمی توانند همچون کابینت های هایگلاس براق باشند. با این حال این کابینت های ام دی اف دارای طرح های بسیار زیبا و چشم نوازی هستند. علاوه بر این موارد کابینت MDF دارای مزایای دیگیر نیز هست. کابینت ام دی اف، کابینتی ارزان، با دوام و دارای تنوع زیاد طرح ها است.

اما ازمعایب کابینت های ام دی اف می توان به آسیب پذیر بودن آن نسبت به رطوبت و آب اشاره کرد. البته این مشکل هم چندان حاد نیست، مگر در مواردی که کابینت ام دی اف از قبل آسیب دیده باشد و قسمتی از روکش از بین رفته باشد، که در این حالت این کابینت دربرابر آب شدیدا آسیب پذیر می شود.

در ادامه شما می توانید بیشتر با نحوه قیمت دهی و نصب کابینت های ام دی اف آشنا شوید.


قیمت ها به صورت یک متر طول کابینت مشخص می گردد.

یک متر کابینت دارای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است.

متر کردن بدین صورت است که، از ابتدای کابینت تا انتهای آن در حالت طولی متر می گردد.

البته، بدین صورت که کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد ( عمق و ارتفاع ) استاندارد باشد.

پس از اندازه گیری متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی کسر گردد.

هزینه محاسبه نما ها و صفحه های رویه اضافی نیز جداگانه تعیین خواهد شد .

و در نهایت هزینه حمل و نقل و نصب باید لحاظ گردد .