سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی کابینت ام دی اف ارزان

رنگ کابینت آشپزخانه 2020

رنگ بندی کابینت مدرن

امروزه بکاربردن رنگ های روشن در کابینت آشپزخانه و دکور آشپزخانه بسیار فراگیر شده. اما برای ایجاد فضایی دوست داشتنی و داشتن آشپزخانه ای مدرن با ترکیب رنگ مدرن باید نکاتی را در نظر بگیرید. رنگ های شاد، جذاب و گرم با همه ی زیبایی که دارند باید با ظرافت با یکدیگر ترکیب شوند.اگر تناسب را در بکاربردن رنگ های شاد رعایت نکنید حضور همین رنگ جذاب، فضا را بسیار آزاردهنده خواهند کرد. 

یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران و مشتریان فضا گویا انتخاب ترکیب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه می باشد و بارها با مطرح کردن سوال های متفاوت از کارشناسان فضا گویا در ارتیاط با ترکیب رنگ های کابینت مدرن راهنمایی خواسته اند. اگر شما نیز در انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب و مدرن دچار تردید شده اید و نمی دانید از چه الگویی ایده بگیرید در این مطلب همراه ما باشید.

رنگ سفید کابینت رنگ بسیار پرطرفداری در طراحی دکوراسیون داخلی ست. حتی در سال 2020 هم احتمالاً این رنگ پرطرفدارترین رنگ برای کابینت ها خواهد بود. این رنگ درخشان و پرنور و آرامش دهنده و نشون دهنده ی تمیزی، پاکی و سردی و بی روحی را القا میکند. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان ها از رنگ سفید استفاده می کنند این است که این رنگ حس پاکیزگی میدهد. یکی از خوبی های سفید و به طور کلی رنگ های روشن این است که فضا رو باز و بزرگ نشون میدهد. برعکس رنگ های تیره که با استفاده از آن ها، یک فضا کوچیک تر از آن چیزی که هست به نظر می آید این ویژگی در آشپزخانه های کوچیک بسیار پر اهمیت است.

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنم؟

کابینت آشپزخانه محصولی نیست که مشتریان آگاهی زیادی درباره آن داشته باشند و بیشتر به کابینت ساز و طراحی سه بعدی تکیه می کنند. و معمولاً مشتریان از رنگ های روز و ترکیب رنگ های هارمونیک به دور هستند. هدف ما از این مقاله آگاهی دادن به شما جهت انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه است. اولین نکته که برای انتخاب رنگ کابینت باید به آن توجه داشته باشید رنگ وسایلی مانند مبلمان منزل، ماشین لباس شویی و ظرفشویی و سبک چیدمان منزل توجه داشته باشید. حتی جهت انتخاب رنگ مناسب برای کابینت باید به رنگ و طرح کاشی و کف و رنگ دیوارها دقت داشته باشید.

 

مطلع هستین که مدل کابینت آشپزخانه جدید میتواند از هر نوعی باشد: کابینت ام دی اف، کابینت های گلاس،کابینت ممبران (وکیوم) و چوبی و غیره ...

تصمیم آسانی نیست اما خیلی هم سخت نیست. اول از همه باید طرح ها و مدل های کابینت های مختلف را ببینیم. شاید اگر مزایا و معایب هر از انواع کابینت را بدانیم راحت تر تصمیم بگیریم.

 

در فضای مجازی خیلی از تصاویر کابینت ها از نمونه های خارجی می آید و کار بدی هم نیست و میتواند برای الگو برداری ما خوب باشد. ولی در این مطلب، ما صرفاً عکس ها و مدل هایی رو برای آشپزخانه نو شما آوردیه ایم که کارِ طراح های داخلی است و برای مدل های بومی و ایرانی ما بهتر تلقی میشود. این عکس های کابینت در چند دسته برای شما تقسیم بندی شده اند تا کار راحتی برای پیدا کردن و مقایسه اون ها داشته باشید. مقاله جدیدترین مدل کابینت 2019 و 2020 هم می تواند در تصمیم گیریتان کمک کند.

 

امیدواریم از مطالبی که ارائه شد بهره کافی را برده باشید. ما در انتها 20 مدل رنگ بندی کابینت مدرن شامل کابینت مدرن تک رنگ و دو رنگ را برای شما گردآوری کرده ایم تا شما بیشتر با انواع رنگ کابینت های امروزی آشنا شوید.