سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی کابینت ام دی اف ارزان

کابینت آشپزخانه کوچک

یکی از مهم ترین تجهیزات در درون هر آشپزخانه ای کابینت ها هستند شما باید در هنگام خرید و سفارش کابینت ها از انواع طرح های جادار کابینت استفاده نمایید. در ادامه این مطلب انواع مدل کابینت آشپزخانه کوچک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

آشپزخانه های کوچک یکی از دغدغه های بزرگ هر کدبانویی است ولی بهتر است بدانید با چیدمان و دکوراسیون زیبا آشپزخانه و انتخاب مناسب و ایده آل کابینت برای آشپزخانه کوچک می توانید فضای آشپزخانه تان را به محیطی دلپذیر و زیبا تبدیل کنید.

شاید داشتن آشپزخانه بزرگ آرزوی همه خانم‌ها باشد، اما با توجه سبک زندگی آپارتمانی امروزی این امر برای همه امکان‌پذیر نیست. با این وجود با استفاده از نکاتی می‌توان دکوراسیون آشپزخانه های کوچک آپارتمانی را نیز به صورتی چید در که در عین جمع و جور بودن، از فضای آن استفاده بهینه کرده آن را بزرگ‌تر جلوه داد. 

بهتر است که برای آشپزخانه های کوچک از کابینت ها با رنگ های روشن استفاده نمایید. اگر شما می خواهید از فضای کابینت های خود نهایت استفاده را ببرید بهتر است کابینت هایی با قفسه های زیاد را سفارش دهید تا بتوانید برای چیدمان ظروف و وسایل آشپزخانه نهایت استفاده از فضای کابینت ها را ببرید.

کانتر آشپزخانه کوچک

اگر آشپزخانه شما متراژ پایینی دارد و کوچک است ، نیازی نیست که به داشتن میز ناهارخوری اصرار بورزید. در عوض می توانید از اپن آشپزخانه خود یا همان کانترآشپزخانه به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید و در کنار آن صندلی اپن متناسب با سبک آشپزخانه بگذارید تا فضای مناسب برای پذیرایی شما فراهم باشد.

 استفاده از کانترها به جای کابینت آشپزخانه می تواند فکر بسیار ایده آلی برای آشپزخانه کوچک شما باشد ، زیرا همان فضایی که در آشپزخانه‌ های اُپن قدیمی تر فقط با استفاده از مصالح ساختمانی استفاده می‌ شد ، حالا می ‌تواند جایگاهی برای قرار دادن وسایل باشد و در عین حال شما بتوانید از روی آن برای پذیرایی و میز ناهارخوری استفاده کنید.

یکی از بهترین ایده های مدل کابینت آشپزخانه های کوچک استفاده از طرح های کابینت های تا سقف است شما می توانید در هنگام سفارش کابینت های آشپزخانه سقف قفسه های کابینت آشپزخانه خود را گسترش دهید و نهایت استفاده از فضای جادار و بزرگ کابینت ها را ببرید.

 

 

رنگ های تند هرگز ایده خوبی برای انتخاب رنگ کابینت نیستند زیرا به مرور زمان شما از این رنگ ها خسته می شوید. رنگ های براق می توانند به فضای آشپزخانه های کوچک عمق بدهند و باعث شوند که آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد.

در تصاویر ادامه این مطلب انواع طرح های متنوع و زیبا  مدل کابینت آشپزخانه کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.